søndag 29. desember 2013



Tilbake til hverdagen.....

Det har vært en rolig uke og kjenner nå at man må få kroppen i gang igjen med
både det ene og det andre.. De siste dagene har vært preget av lego bygging, rydding

av barnerom for å rydde bort gamle ting som kan gies videre og for å få plass til det nye ;)
Skittentøyskurven har vokst og vokst siden man rett og slett har prioritert å kose seg sammen med de nærmeste og litt for at kroppen har hatt litt mindre energi!
Har virkelig ikke manglet på god mat og godis disse dagene ;)


Det eneste som hjelper da for meg er et godt "gammelt" grep i nakken for å komme seg ut litt for en løpetur for eksempel og vips så er energien der til å ta husarbeidet som har bygget seg opp litt de siste dagene.

I går hadde mannen min og jeg kvalitetstid og hadde en runde på litt shopping, uten våre kjære barn som var godt plassert hos mormor og morfar!
Ikke noe stress, kun etter vårt eget tempo.... Veldig deilig!

Da fikk jeg også ordnet meg en ramme på Ikea slik at jeg fikk opp en av de utrolig kule

posterne fra Silkebonde, som også ligger i nettbutikken:
http://www.finstil.no/butikk/til-veggen i ulike motiver.


Jeg valgte "Eagle":

 
 
 
Jeg satt det på rammehyllen fra Ikea sammen med en av favorittene mine innen interiør, nemlig de lekre dyre/naturmotivene plywood fra WhatWeDo!


Her er resultatet:

 




Jeg elsker disse kule posterne med masse sjarm! Passer like godt i stuen som på
et barnerom. Kun deg selv som bestemmer ;)
 
Ha en fantastisk flott søndag videre alle sammen <3 - VI SKRIVES



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar