torsdag 17. oktober 2013

Nye interiørleverandører - alt for mye sjesk....


Da har jeg kommet ditt at jeg må bestemme meg for hvilke
leverandører jeg
skal satse på i den nye nettbutikken!
Og dette ble ikke så lett som jeg hadde trodd...

Har hatt tid til å oppdage så utrolig mye flott nå de siste månedene,
og man vil jo helst ha alt på en gang!!

Men det går jo ikke, så da må jeg bare ta fra en kant ;)

Jeg ønsker å blande de mer kjente og store leverandørnavnene, som House Doctor og Bloomingville med annet friskt og nytt design som jeg virkelig tror på at mange
kan tenke seg å ha i sitt hjem!
Noen eksempler på deilig design som jeg har kommet over er:


Dansk/islandsk design i lekker utførelse av keramikk!






Håndtverk med perfeksjon!
Hånddreid, produsert og designet i Danmark.






Norsk spennende designduo som designer og produserer de vakreste og unike produktene!







Artige og lekne sengesett fra Nederland!
Sengesettene lages av 100% høykvalitets bomull.



 



Disse bollen kan man ikke klare å overse!
Robust porselen som tåler oppvaskmaskin/micro og ikke minst FULLE av sjarm og humor.






Fantastiske lamper fra nederlandske designere!
Lampeskjermene er håndbrettet og vakre som dagen er lang.





Fantastiske motiver av flotte landskap og dyr!
Dansk design.


Det er så utrolig mye lekkert av interiør sjesk der ute, laget av utrolig dyktige
og kreative mennesker som bobler over av ideer og pågangsmot!
Slikt er jeg stoooor fan av!
Hadde ikke noen hatt mot til å satse så hadde vi heller ikke hatt alt dette
flotte, spesielle og inspirerende som stadig overrasker og fascinerer oss :)

Har dere gode tips til andre leverandører/designere som dere tror hadde
passet hos BareFryd så gi meg gjerne et tips eller send en mail til nettbutikk@barefryd.no!
Tar imot alt med åpne armer :)

Følg BareFryd videre også på Facebook: https://www.facebook.com/barefryd.no
og på Instagram: finstilno


Ha en fin kveld videre - Vi skrives










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar