tirsdag 8. oktober 2013

 
 
 
 
FinSTIL - min nye nettbutikk!
 
 
Jeg jobber daglig med å få opp den nye nettbutikken, FinSTIL.no.
Kjenner at spenningen er tilbake og at hjerte banker litt ekstra...
Men man må satse hvis man i det hele tatt skal klare å oppnå drømmene sine, har jeg hørt ;)
Så da hører dette bare med!
 
I mellomtiden ønsker jeg å tilby bestilling av Happy lights til de som skulle ønske seg dette.
Siden nettbutikken ikke er oppe enda så tar vi det over mail og tlf evt for de som ønsker det.
Lysene kommer i mange ulike fargekombinasjoner, men man kan også lage sin helt egen lyslenke med de fargene man ønsker selv.
Dette hjelper jeg gladelig til med!!

HOT JULEGAVETIPS!
Jeg kan dessverre ikke love at jeg kan få til flere leveringer før jul av disse da det stadig er tomt for farger grunnet stor etterspørsel. Så er dette noe du vil sikre til deg selv eller i gave til noen (julegave, bryllupsgave, innvielsesgave e.l.) så bør du gripe sjansen nå!
 
 
 
 
20 kuler - ca 2,9 m lang - koster 299,-
35 kuler - ca 3,9 m lang - koster 399,-
 

 
 
 
 
 




Hvis du ikke har sett disse lysene tidligere så bør du absolutt vurdere din egen selv om!
I den tiden vi er inne i nå og har noen måneder igjen av så vil du ikke angre på disse lysene :)

Heng de over en hylle, reol, skjenk eller legg de i et fat/glassbolle, dekorer bordet med de til middagsbesøket. Til våren/sommeren igjen kan du fint bruke de på uteplassen, i paviljongen til sommerfesten osv. Bare man husker å skjerme de hvis det skulle komme regn!
 
Send meg en mail på nettbutikk@barefryd.no så hjelper jeg deg med alle spørsmål du måtte ha om disse!

Levering vil bli i slutten av denne måneden (oktober -13).
 
Følg gjerne nettbutikken også på facebook: barefrydno og Instagram: finstil.no.
 
Ha en fin kveld alle sammen - VI SKRIVES
 


 





 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar