torsdag 28. november 2013



NYÅPNING - BareFRYD.no.....

Det kribler i hele kroppen, er ganske så spent ja!
Slikt hører med, når man skal utlevere noe til offentligheten
som man har jobbet hardt og lenge med.
Noe som går på egen person og smak......
Da er man litt "livredd" for om konseptet faller i smak! :)
 
 
Det meste av varene i nettbutikken er på lager,
men noe er det også forhåndsbestilling på grunnet julen vi går i møte og da lengre
leveringstid fra leverandør.. Ca leveringsdato står informert på hver vare.
 Forhåndsbestill gjerne hvis du finner deg noe, så sikrer du deg varen før det evt er tomt og da må vente til det kanskje kommer på lager igjen.
Jeg sender varene med en gang varene er på lager og beløpet blir ikke trukket fra kontoen din før pakken er sendt din vei :)
 
 

 
 
 
Ellers håper jeg dere liker det dere ser og ønsker å følge meg videre på veien...
Jeg svare gledelig på alle spørsmål så det er bare å ta kontakt på mail: nettbutikk@barefryd.no, Instagram eller Facebook, så garanterer jeg raske svar.
 
 
Ha en fantastisk torsdag videre alle sammen - VI SKRIVES


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar